آموزشی-خدمات

یکی از مهم­ترین موضوعاتی که سازمانها در شرایط رقابتی کنونی با آن سر و کار دارند، آگاهی از میزان رضایت مشتریان و نظرهاى آنان در خصوص عملکرد سازمان، محصولات و خدمات آن است. قابلیت پایش لحظه به لحظه رضایت مشتری، زمینه اتخاذ سیاستى مناسب برای بقا در محیط رقابتی و کسب سهم بالاتری از بازار را فراهم خواهد ساخت. بسیاری از سازمانها روشهایی را برای جمع آوری اطلاعات در خصوص نظرها و عقاید مشتریان خود توسعه داده‏اند. استفاده از نظامى که بتواند به حصول یک شاخص عددی واقعی برای رضایت مشتریان منجر شود، اهمیت زیادی دارد. این مسئله برای سازمانهای خدماتی که محصولی ناملموس را به مشتریان خویش عرضه می‏کنند از اهمیت مضاعف برخوردار است.
ارائه خدمات عالی به مشتریان، بهره‌وری را بهبود می‌بخشد، باعث ایجاد وفا‌داری در مشتری می‌شود و نرخ بازگشت خریداران را افزایش می‌دهد. بسیاری از شرکت‌ها درباره اهمیت مشتریان‌ آگاهی دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها به مشتریان خود خدمات عالی ارائه می‌کنند. شرکت‌هایی که سعی می‌کنند با مشتری در تماس باشند، اغلب اطلاعات نا‌مناسبی را جمع‌آوری می‌کنند و آن‌ها را نادرست تفسیر می‌کنند.  

مقالات
خدمات آموزش

آموزش دوربین مدار بسته

آموزش درب اتوماتیک

آموزش تعمیرات الکترونیک

آموزش دزدگیر و اعلام حریق

آموزش BMS و هوشمند سازی ساختمان

آموزش تعمیرات کامپیوتر

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیر ایسیو

خدمات پزشکی و سلامت

دکتر مهدی احمدی متخصص وجراح گوش و حلق و بینی

خانه پزشکان، لیست پزشکان متخصص در تخصص های مختلف

 

 

 

دوره های آموزشی

زبان آلمانی

دوره آموزش 3dmax، آموزش 3dmax

دوره آموزش vray ، آموزش وی ری

آموزش BMS وهوشمند سازی ساختمان

آموزش درب اتوماتیک

آموزش دزدگیر و اعلام حریق