درب اتوماتیک کشویی

زماني که قصد داريد يک کسب و کار را بهبود بخشيد يکي از عوامل مهم که صاحب آن کسب و کار بايد در نظر بگيرد درب ها هستند. انواع مدل ها ، طرح ها و فناوري هاي مختلفي براي انتخاب وجود دارد . به هر حال هر کسي که در محل کسب و کار خود داراي محدوديت فضا مي باشد بايد درب هاي اتوماتيک شيشه اي (درب اتوماتيک کشويي) را در نظر داشته باشد که علاوه بر اين که اين گونه دربهاي اتوماتيک مزيت هاي بسياري براي رشد موفقيت تجارت شما دارند بلکه بهترين راه حل براي مشکل کمبود فضا به شمار مي روند.
علاوه بر اينکه تمامي مدل هاي دربهاي اتوماتيک داراي مزيت هاي بسيار زيادي هستند، بهترين مزيت آنها بهبود دسترسي و سهولت در رفت آمد مي باشد. دسترسي ضعيف مانع ورود مشتريان به محل تجارت شما مي شود که اين امر باعث از دست دادن مشتريان بسياري مي شود.
درب اتوماتيک کسب و کار شما را براي تمامي مشتريان قابل دسترس تر مي سازد و براي آن دسته از مشترياني که ممکن است با استفاده از دربهاي دستي (سنتي يا معمولي) به مشکل بخورند مانند افرادي که داراي ناتواني هستند يا کساني که در حال حمل کيف يا وسايل ديگر هستند و يا کساني که در حال هل دادن چرخ دستي يا کالسکه کودک هستند ، بسيار مفيد است. مطالب زير در مورد انواع درب ها و آموزش درب اتوماتيک صحبت مي کند.

درب اتوماتيک شيشه اي
مزيت ديگري که آنها دارند بهبود جريان تردد افراد و ترافيک آنهاي در محل کسب شما مي باشد. تراکم و ترافيک سنگين عابرين پياده و تردد آنها در ساعات شلوغ روز يکي از مشکلات مشترکي است که تمامي کسب و کار ها با آن روبرو مي شوند، و مشتريان اغلب همچين وضعيتي پيدا ميکنند. دربهاي اتوماتيک مي توانند اين مشکل را محدود کرده و ترافيک و تردد مشتريان را در خارج و داخل از محل کسب و کار شما روان نگه دارند بدون اينکه با مشکلي مواجع شوند.
کم کردن هزينه ها نيز يکي از بخش هاي مهم و موثر در بقاي يک تجارت موفق است و درب اتوماتيک مي تواند در کم نگه داشتن هزينه ها به شما کمک کند. به عنوان مثال آنها مصرف انرژي گرمايشي و سرمايشي در مکان کسب شما را فقط با باز و بسته شدن هنگامي که يک مشتري نزديک مي شود کاهش مي دهند بر خلاف درب هاي دستي و معمولي که اغلب توسط مشتريان باز مي مانند. از دست دادن کمتر انرژي به معني کم کردن هزينه هاي انرژي مي باشد ، همان طور اگر شما انرژي کمتري مصرف کنيد تآثير منفي که تجارت شما بر محيط زيست ميگذارد نيز کاهش مي يابد.
با انتخاب درب اتوماتيک شيشه اي (درب کشويي) شما يکي ديگر از مزاياي اضافي آن را در اختيار خواهيد داشت که آن صرفه جوي در فضاي استفاده شده در اطراف دهنه درب مي باشد. محل هاي کوچک معمولا با مشکل فضاي کم مواجع مي گردند و هميشه به دنبال راهي خلاقانه براي صرفه جويي در فضا هستند. اگر شما داراي درب لولايي معمولي هستيد لازم است که فضاي اطراف آن را خالي نگه داريد تا درب بتواند به طور کامل باز و بسته شود. اين بايد در نظر گرفته شود که اين فضاي اشغال شده مي تواند يک فضاي بسيار مفيد باشد و به بهترين شکل ممکن مورد استفاده قرار گيرد. از آنجايي که درب اتوماتيک شيشه اي يا درب کشويي نيازي به فضاي خالي در پشت درب براي باز شدن ندارد شما گزينه هاي بيشتري براي استفاده از فضاي اطراف درب داريد. اين فضا يا مي تواند استفاده شود و يا مي تواند براي دسترسي و تردد بهتر مشتريان خالي بماند و يا محصولات بيشتري در آن قرار داده شود. استفاده ديگري که از اين فضا مي تواند بشود نيز يک فضاي تبليغاتي، تبليغات فعلي يا آينده تجارت شما مي باشد. اين فضا اولين چيزي است که مشتريان هنگام ورود به محل کسب و کار شما با آن مواجع مي شوند.
اگر شما داراي فضاي محدودي در محل کسب خود هستيد ، درب اتوماتيک شيشه اي (درب کشويي ) مي تواند بهترين راه حل براي شما باشد و شما تمامي مزاياي دربهاي اتوماتيک را يکجا خواهيد داشت در حالي که از فضاي اطراف چهارچوب درب نيز بخوبي مي توانيد استفاده نماييد.